Lesz mit nézni!
2023.09.11.
Az RTL az idei legmagasabb teljesítményét érte el szeptemberben
2023.10.05.

Tájékoztató a 2023 november havi market indexről.

2023.09.25.

A 2023. november hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

A fenti módosítások nem érintik a 4+ Family csomagunkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik a novemberi C/GRP kampányok esetében.

A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.