Lesz mit nézni!
2023.09.11.
Az RTL az idei legmagasabb teljesítményét érte el szeptemberben
2023.10.05.

Tájékoztató a 2023 november havi market indexről.

2023.09.25.

A 2023. november hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

A fenti módosítások nem érintik a 4+ Family csomagunkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik a novemberi C/GRP kampányok esetében.

A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.

2025.05.27.

2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.05.26.

Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában