Az RTL Magyarország magabiztos csoportszintű nézettségi győzelmet aratott májusban
2024.06.03.
2024-ben eddig az RTL a legnézettebb csatorna 
2024.07.02.

Tájékoztató a 2024. augusztusi Market Indexről

2024.06.27.

2024. augusztus hónapra vonatkozóan szezonális indexünket a 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 140%-ról, 150%-ra változik.

Az 1+ Reach és a 4+ Family csomagon nem lesz market index.
Az 1+ Reach csomagon 140%, míg a 4+ Family csomagon 110% marad a szezon index. 

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.