Közel háromszor hatékonyabbak a lokális videóhirdetések, mint a globálisak
2024.01.09.
Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna
2024.02.02.

Tájékoztató a 2024 március havi Market Indexről

2024.01.24.

2024. március hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

Ennek megfelelően a szezonindex az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 160%, a 4+ Family csomagon pedig 130%.

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF  ide kattintva  érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.09.02.

Az augusztus az RTL számára a sportesemények, a közéleti tartalmak és a streaming erősödésének hónapja volt. A Házon kívül és a Híradó kiváló lineáris teljesítménye mellett streamingben a Ferencváros Bajnokok Ligája selejtezői is hozzájárultak ahhoz, hogy az RTL tartalmai meghatározó szerepet töltöttek be az utolsó nyári hónapban.

2025.08.26.

2025. október hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.08.01.

Már a korábbi években is megfigyelhető volt, ám 2025 júliusában minden eddiginél élesebben rajzolódott ki a hazai nézői szokások nyári átalakulása. Történelmi mélypontra süllyedt a lineáris tévécsatornák elérése, miközben a nagyképernyős nézettségen belül az „Other TV” kategória, benne a streaming platformokkal, így az RTL+-szal, 27,1%-os részesedéssel új csúcsot döntött a 18–59 évesek körében. Az RTL a nyárra tudatosan streaming fókuszú stratégiát épített: az RTL+ saját gyártású realityje, az Exek csatája jól teljesített, miközben a kábelportfólió is jó eredményeket hozott.