Ennek értelmében a júniusi havi szezonindex az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 220%, a 4+ Family csomagon pedig 150% marad.
A jelenleg érvényes, 2025-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2025.04.23.
Ennek értelmében a júniusi havi szezonindex az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 220%, a 4+ Family csomagon pedig 150% marad.
A jelenleg érvényes, 2025-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2025.04.23.
2025. június hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2025.04.03.
Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta.
2025.03.31.
A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.