Az RTL tartja a pozícióját az idei évben: figyelemreméltó eredmények tévében és streamingben egyaránt 
2025.05.06.
Tájékoztató a csatornáinkat érintő módosított anyagleadási rendről (2025. május, június)
2025.05.14.

Új előfizetési csomag az RTL+-on: olcsóbb opció reklámokkal 

2025.05.13.

Június elejétől új csomaggal bővül az RTL+ streamingplatform kínálata. Az “RTL+ Premium reklámokkal” nevű előfizetési lehetőség ugyanazokat a kiemelt tartalmakat kínálja, mint a jelenlegi “Premium” csomag, azonban annál olcsóbban, reklámok megjelenítése mellett.

“Partnereinknek egy exkluzív ajánlattal is készültünk az új tier bevezetése kapcsán: 2025. május 16., péntek 12 óráig várjuk hirdetői ajánlatukat a sales@rtl.hu e-mail címre. A legjobb ajánlatot kínáló partnerünk brandjeinek exkluzív hirdetési megjelenést biztosítunk két hétig az „RTL+ Premium reklámokkal csomagban” – mondta Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese.

Az “RTL+ Premium reklámokkal” csomag változatlanul hozzáférést biztosít az RTL+ teljes tartalomkínálatához, beleértve a 2025-26-os UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit és az RTL+ exkluzív, saját gyártású sorozatait és reality műsorait. Emellett elérhetők lesznek a nemzetközi partnerek tartalmai is, legyen szó filmekről vagy sorozatokról műfajok széles kínálatából. A nézők tehát nem maradnak le semmiről, a különbség mindössze az élményben rejlik: az új csomag esetében a lejátszások során limitált mennyiségben reklámok is megjelennek. Az “RTL+ Premium reklámokkal” előfizetés nem kínál letöltési lehetőséget, és az “RTL+ Premium” változathoz képest egyszerre kevesebb eszközön lehet párhuzamosan streamelni a tartalmakat.  

Ugyanaz a tartalom, alacsonyabb ár

Az “RTL+ Premium reklámokkal” csomag havi előfizetési díja bruttó 2990 Ft, míg az éves előfizetés bruttó 26 910 Ft-ba kerül. Utóbbi konstrukció 12 hónapos hozzáférést biztosít mindössze 9 havi díj összegéért. Az új csomag ideális választás lehet azok számára, akik az olcsóbb díjért cserébe elfogadják a reklámmegjelenítést a változatlan tartalom mellett. 

Ugyanakkor az “RTL+ Premium” előfizetési díja 2025. június 2-tól változik; a havi díj bruttó 3490 Ft-ra, az éves díj bruttó 31 410 Ft-ra emelkedik. Ebben az esetben is kedvezőbb az évesre előfizetni, ugyanis 9 hónap díjáért lehet 12 hónapnyi elérést szerezni. Akik június 1-ig előfizetnek, még a jelenlegi, emelkedés előtti áron juthatnak hozzá a csomaghoz. 

Visszaszámlálás a BL-re: most éri meg igazán

Az új díjszabás előtt még egy fontos határidő közeleg. Az UEFA Bajnokok Ligája új szezonja ősszel indul. Aki az RTL+ exkluzív kínálatát a legmagasabb színvonalon szeretné élvezni, annak érdemes június 1-ig kiváltani az RTL+ Premium éves előfizetést. Az éves csomag azonban nemcsak a sportkedvelőknek éri meg, hanem a könnyedebb szórakozásra vágyóknak is, hiszen számos új tartalom érkezik az RTL+ kínálatába. 

Új exkluzív tartalmak nyárra és azon túl

A nyári szezonban folytatódik az RTL+ saját gyártású tartalmainak bővítése. Érkezik az Exek csatája című új reality, amelyben ismert expárok versenyeznek együtt. A futballszezon szünetében is folytatódik az izgalom: a Pusztakezes Viadal április után újabb nyolc látványos mérkőzéssel jelentkezik. A dokumentumfilmek kedvelői számára elérhető lesz a Salt, amely az On the Spot csapatának koprodukciójában készült, emellett a közönségsikert aratott Futni mentem című film is helyet kap a kínálatban.  

Azonban a nyárral nem érnek véget az RTL+ újdonságai; ősszel érkezik a Bróker Marcsi, amely a hírhedt csaló történetét dolgozza fel. A valós történeten alapuló fikciós sorozat főszereplőjét Bacskó Tünde, míg férjét Thuróczy Szabolcs alakítja, felbukkan azonban mellettük Anger Zsolt és Rezes Judit is. A sorozatrajongók is örülhetnek: május 8-án megérkezett A renitens második évadának záróepizódja, így már mindkét évad teljes egészében visszanézhető. A történet pedig nem ér véget, 2026-ban érkezik A renitens harmadik évada is. 

Az RTL+ továbbra is az RTL Magyarország egyik fő pillére, az “RTL+ Premium reklámokkal” pedig egy újabb lehetőség a nézők számára, hogy bármikor, bárhol elérhessék kedvenc, minőségi tartalmaikat. 

RTL Magyarország

Kapcsolódó hírek

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.

2025.05.27.

2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk