A renitens és a Cápák között győzelme áprilisban az RTL-nél
2024.05.03.
Az RTL Magyarország magabiztos csoportszintű nézettségi győzelmet aratott májusban
2024.06.03.

Változás az RTL Saleshouse portóliójában.

2024.05.31.

Megszűnik a Comedy Central Family csatorna.

A Paramount Global tájékoztatása alapján 2024. július 6-tól megszűnik az RTL Saleshouse portfóliójához tartozó Comedy Central Family csatorna. A változás kizárólag a Comedy Central Familyt érinti, a Paramount Global csatornái, mint a Comedy Central és a Paramount Network, illetve a gyerekcsatornák (Nickelodeon, Nicktoons, Nick JR, TeenNick) továbbra is elérhetőek és változatlanul erősítik az RTL Saleshouse portfólióját.

A 3+ csomagra tervezett kampányok a csatorna megszűnését követő időszaktól a 3+ csomagban maradó további csatornákon kerülnek teljesítésre, már a Comedy Central Family nélkül.

Az RTL Saleshouse továbbra is kiemelt portfólióval várja Partnereit. Az RTL Magyarország, a Paramount Global, az AMC Networks, az A+E Networks és az Antenna Group csatornái közül választhatnak Partnereink. 2024. januártól már a Filmbox csatorna is az értékesítési portfólió részét képezi, ahogy az RTL Magyarország új, 2023 decemberében indított négy kábelcsatornája is. Emellett az UEFA Bajnokok Ligája és UEFA Európa Liga lineárisan közvetített mérkőzései is mind az RTL Saleshouse csatornáin lesznek láthatók.

A fenti információval pontosított ÁSZF az alábbi LINK-en érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje