A renitens és a Cápák között győzelme áprilisban az RTL-nél
2024.05.03.
Az RTL Magyarország magabiztos csoportszintű nézettségi győzelmet aratott májusban
2024.06.03.

Változás az RTL Saleshouse portóliójában.

2024.05.31.

Megszűnik a Comedy Central Family csatorna.

A Paramount Global tájékoztatása alapján 2024. július 6-tól megszűnik az RTL Saleshouse portfóliójához tartozó Comedy Central Family csatorna. A változás kizárólag a Comedy Central Familyt érinti, a Paramount Global csatornái, mint a Comedy Central és a Paramount Network, illetve a gyerekcsatornák (Nickelodeon, Nicktoons, Nick JR, TeenNick) továbbra is elérhetőek és változatlanul erősítik az RTL Saleshouse portfólióját.

A 3+ csomagra tervezett kampányok a csatorna megszűnését követő időszaktól a 3+ csomagban maradó további csatornákon kerülnek teljesítésre, már a Comedy Central Family nélkül.

Az RTL Saleshouse továbbra is kiemelt portfólióval várja Partnereit. Az RTL Magyarország, a Paramount Global, az AMC Networks, az A+E Networks és az Antenna Group csatornái közül választhatnak Partnereink. 2024. januártól már a Filmbox csatorna is az értékesítési portfólió részét képezi, ahogy az RTL Magyarország új, 2023 decemberében indított négy kábelcsatornája is. Emellett az UEFA Bajnokok Ligája és UEFA Európa Liga lineárisan közvetített mérkőzései is mind az RTL Saleshouse csatornáin lesznek láthatók.

A fenti információval pontosított ÁSZF az alábbi LINK-en érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.02.04.

Évek óta nem látott rekordnézettséggel indította az évet az RTL Magyarország, főműsoridőben (18:00-22:59, 18-59) csoportszinten, a főcsatornák esetében és a kábelportfóliót tekintve is megnyerte a januári nézettségi versenyt. A toplistát is dominálta, az első tíz helyezettből hat műsor is az RTL csatornán futott, hírműsorai ebben a hónapban is magabiztos győzelmet arattak. A Pokoli rokonok sikere pedig ismételten bebizonyította, hogy a napi sorozat formátum él és virul.

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.