Januárban az RTL csatorna 12,7%-os közönségarányt ért el, míg a TV2 12,3%-ot szerzett főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály körében, ezzel az RTL lett a legnézettebb csatorna. Az RTL a hétvégéket is nyerte, hiszen a csatorna hétvégi főműsoridős közönségaránya 15,7%, míg a TV2 közönségaránya 7,8% volt a 18-49 évesek körében.
A hónap 30 legnézettebb műsorának listáján 29 műsorral szerepel az RTL a 18-49-es korcsoportban. A listára az RTL Híradó, A mi kis falunk, a Cápák között, …a szomszéd tehene és a Fókusz epizódjai kerültek fel.
A hónap legnézettebb műsora A mi kis falunk január 6-i epizódja volt, ami 25,8%-os közönségarányt hozott a 18-49-es korosztályban, a teljes népességen belül 794 ezer nézővel. A hónap második legnézettebb műsora a Cápák között január 28-i adása volt 23,1%-os közönségaránnyal és 716 ezer nézővel a teljes népességen belül.
Az RTL Híradó januárban is nyerte a hírversenyt a 18-49-es korcsoportban. Az RTL hírműsora 20,6%-os átlagos lineáris közönségarányt hozott, míg a Tények 17,0%-ot ért el. Az RTL.hu-n a Híradó tartalmai 379 ezer videómegtekintést generáltak (video view).
Az RTL+-on a legnézettebb tartalom a nemrég véget ért Éden Hotel volt.
Az Éden Hotel tartalmai az RTL.hu-n is népszerűek voltak, 293 ezer videómegtekintést generáltak.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+ célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. január, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2024. január 1-én lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview, RTL.hu, videoview