Tájékoztató a 2024 március havi Market Indexről
2024.01.24.
Február végétől elérhetőek a Telekomnál is az RTL új csatornái
2024.02.15.

Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna

2024.02.02.

2024 első hónapjában az RTL nyerte a nézettségi versenyt, a csatorna lett a legnézettebb januárban, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.

Januárban az RTL csatorna 12,7%-os közönségarányt ért el, míg a TV2 12,3%-ot szerzett főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály körében, ezzel az RTL lett a legnézettebb csatorna. Az RTL a hétvégéket is nyerte, hiszen a csatorna hétvégi főműsoridős közönségaránya 15,7%, míg a TV2 közönségaránya 7,8% volt a 18-49 évesek körében.

A hónap 30 legnézettebb műsorának listáján 29 műsorral szerepel az RTL a 18-49-es korcsoportban. A listára az RTL Híradó, A mi kis falunk, a Cápák között, …a szomszéd tehene és a Fókusz epizódjai kerültek fel.

A hónap legnézettebb műsora A mi kis falunk január 6-i epizódja volt, ami 25,8%-os közönségarányt hozott a 18-49-es korosztályban, a teljes népességen belül 794 ezer nézővel. A hónap második legnézettebb műsora a Cápák között január 28-i adása volt 23,1%-os közönségaránnyal és 716 ezer nézővel a teljes népességen belül.

Az RTL Híradó januárban is nyerte a hírversenyt a 18-49-es korcsoportban. Az RTL hírműsora 20,6%-os átlagos lineáris közönségarányt hozott, míg a Tények 17,0%-ot ért el. Az RTL.hu-n a Híradó tartalmai 379 ezer videómegtekintést generáltak (video view).

Az RTL+-on a legnézettebb tartalom a nemrég véget ért Éden Hotel volt.

Az Éden Hotel tartalmai az RTL.hu-n is népszerűek voltak, 293 ezer videómegtekintést generáltak.  

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+ célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. január, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2024. január 1-én lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview,   RTL.hu, videoview

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.