Hírek
2023.12.04.
Az ártatlanok győzelmével és kiemelkedő nézettségi eredményekkel ért véget Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban
2023.11.28.
Az RTL Magyarország új csatornáin 2024. január 1-től, míg a Filmbox csatornán (a korábban kiadott módosított anyagleadási renddel ellentétben) 2024. január 10-től lesznek láthatóak reklámfilmek.
2023.11.06.
A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület, a lokális videóhirdetések pedig szinte háromszor hatékonyabbak a globálishoz képest – világított rá az RTL Saleshouse és az Atmedia közös kutatása. A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.
2023.10.27.
A korábban kiadott rendkívüli túlkeresleti indexen felül 2023. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2023.10.24.
Új partnerrel, megújult csomagkínálattal és egy új termékkel várja hirdetőit jövőre az RTL Saleshouse.
2023.10.10.
Teljesen új módszertannal és modellel újítja meg az RTL+ Light és RTL+ Active szegmenseit az őszre az RTL. Mostantól ráadásul 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz.
2023.10.05.
15,2%-os közönségarányával az idei évének legmagasabb teljesítményét érte el az RTL 2023 szeptemberében a 18-49-es korosztály körében, prime timeban. Az RTL legnézettebb programja a The Voice egyik adása volt, továbbá A Konyhafőnök és a Cápák között is szép eredménnyel zárták idei szezonjukat.
2023.09.25.
A 2023. november hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.
- Előző oldal
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Több betöltése