2023.12.04.

Az ártatlanok győzelmével és kiemelkedő nézettségi eredményekkel ért véget Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban

2023.11.28.

Az RTL Magyarország új csatornáin 2024. január 1-től, míg a Filmbox csatornán (a korábban kiadott módosított anyagleadási renddel ellentétben) 2024. január 10-től lesznek láthatóak reklámfilmek.

2023.11.06.

A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület, a lokális videóhirdetések pedig szinte háromszor hatékonyabbak a globálishoz képest – világított rá az RTL Saleshouse és az Atmedia közös kutatása. A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.

2023.10.27.

A korábban kiadott rendkívüli túlkeresleti indexen felül 2023. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

2023.10.24.

Új partnerrel, megújult csomagkínálattal és egy új termékkel várja hirdetőit jövőre az RTL Saleshouse.

2023.10.10.

Teljesen új módszertannal és modellel újítja meg az RTL+ Light és RTL+ Active szegmenseit az őszre az RTL. Mostantól ráadásul 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz.

2023.10.05.

15,2%-os közönségarányával az idei évének legmagasabb teljesítményét érte el az RTL 2023 szeptemberében a 18-49-es korosztály körében, prime timeban. Az RTL legnézettebb programja a The Voice egyik adása volt, továbbá A Konyhafőnök és a Cápák között is szép eredménnyel zárták idei szezonjukat.

2023.09.25.

A 2023. november hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.