Hírek
2023.06.15.
Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia a Film+-nak.
2023.06.15.
Akár egy vicc is kezdődhetne így, de mi, az RTL Saleshouse-nál ennél sokkal komolyabban vesszük a brand solution együttműködéseket. Nonszpot megoldásaink tervezése során mindig igyekszünk figyelembe venni, hogy amennyire lehet tartalmilag is kapcsolódjon az adott brand a műsorhoz, amit támogat. A szponzorált műsor és a hirdető brandje közötti kapcsolat sokféle lehet, ezekből mutatunk most pár példát a Tippelj és vidd el! együttműködéseiből szemezgetve.
2023.06.15.
A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják.
2023.06.05.
Ezáltal a lineárisan látható Bajnokok Ligája mérkőzések, valamint az AMC által nyert UEFA-csomag reklámidejét is az RTL Saleshouse fogja értékesíteni.
2023.06.01.
Az RTL 2022-ben is sikeres évet zárt pénzügyi eredményeit és elérését tekintve egyaránt. A RTL televíziós csatorna megőrizte vezető pozícióját a nézettségi piacon a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben, miközben az RTL Magyarország digitális felületei is tovább erősödtek és a médiavállalat végrehajtotta az elmúlt évtized legnagyobb termékfejlesztését az RTL+ streamingplatform bevezetésével.
2023.06.01.
Egyre jobban teljesítenek az RTL Magyarország kábelcsatornái.
2023.06.01.
A készülék segítségével a Vodafone Magyarország előfizetői számára még egyszerűbbé vált az RTL streaming platformjának elérése.
2023.06.01.
Május 31-én este az Élesztő Teraszon átadták a reklámverseny díjait.
2023.06.01.
Az RTL legújabb vetélkedőjében a nézőtéren helyet foglalók közül szinte mindenkinek megvan az esélye arra, hogy értékes nyereményekkel térjen haza. „Gyere játszani!” – aki a saját nevét és ezt a felszólítást hallja Istenes Bencétől, annak máris nagyobb az esélye arra, hogy ne üres kézzel távozzon a stúdióból. De mi a helyzet azokkal, akik nem jutottak el a Tippelj és vidd el! grandiózus díszletébe?