Videós megjelenések

2023.10.24.

Új partnerrel, megújult csomagkínálattal és egy új termékkel várja hirdetőit jövőre az RTL Saleshouse.

2023.10.10.

Teljesen új módszertannal és modellel újítja meg az RTL+ Light és RTL+ Active szegmenseit az őszre az RTL. Mostantól ráadásul 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz.

2023.10.05.

15,2%-os közönségarányával az idei évének legmagasabb teljesítményét érte el az RTL 2023 szeptemberében a 18-49-es korosztály körében, prime timeban. Az RTL legnézettebb programja a The Voice egyik adása volt, továbbá A Konyhafőnök és a Cápák között is szép eredménnyel zárták idei szezonjukat.

2023.09.25.

A 2023. november hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

2023.09.11.

Kiemelten fontos számunkra, hogy minden hirdető megtalálja az RTL felületein azt a minőségi műsorkörnyezetet, amivel márkája azonosulni tud. Idén ősszel is izgalmas és színes társaságot garantálunk, ugyanis soha nem látott műsorkínálattal szállunk harcba a nézők és a partnerek figyelméért. A régi kedvencek mellett a világ legerősebb televíziós piacainak legújabb és legsikeresebb formátumait hozzuk el, és folytatjuk a hazai fejlesztésű drámasorozatok gyártását is. A nagyképernyő iránti töretlen bizalmat meg fogjuk szolgálni, ahogy a digitális iránti növekvő érdeklődésnek is megfelelünk.

2023.09.04.

Harmadik hónapja szerzi meg az első helyet az RTL 18-49-es főműsoridőben, augusztusban 13,03%-os közönségaránnyal (TV2: 13,01%). Az RTL továbbá a teljes nyári időszak legnézettebb csatornája volt, átlagosan 12,7%-ot hozott, így megelőzte a 12,4%-os TV2-t.

2023.08.23.

A 2023. október hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

2023.08.11.

A 2023. szeptember hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

2023.06.29.

Magyarország egyik legnépszerűbb és a hazai kereskedelmi televíziózás egyik leghosszabban futó társasjátéka, az Activity már látható az RTL-en!