2023.06.15.

Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia a Film+-nak.

2023.06.15.

Akár egy vicc is kezdődhetne így, de mi, az RTL Saleshouse-nál ennél sokkal komolyabban vesszük a brand solution együttműködéseket. Nonszpot megoldásaink tervezése során mindig igyekszünk figyelembe venni, hogy amennyire lehet tartalmilag is kapcsolódjon az adott brand a műsorhoz, amit támogat. A szponzorált műsor és a hirdető brandje közötti kapcsolat sokféle lehet, ezekből mutatunk most pár példát a Tippelj és vidd el! együttműködéseiből szemezgetve.

2023.06.05.

Ezáltal a lineárisan látható Bajnokok Ligája mérkőzések, valamint az AMC által nyert UEFA-csomag reklámidejét is az RTL Saleshouse fogja értékesíteni.

2023.06.01.

Az RTL 2022-ben is sikeres évet zárt pénzügyi eredményeit és elérését tekintve egyaránt. A RTL televíziós csatorna megőrizte vezető pozícióját a nézettségi piacon a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben, miközben az RTL Magyarország digitális felületei is tovább erősödtek és a médiavállalat végrehajtotta az elmúlt évtized legnagyobb termékfejlesztését az RTL+ streamingplatform bevezetésével.

2023.06.01.

Egyre jobban teljesítenek az RTL Magyarország kábelcsatornái.

2023.06.01.

A készülék segítségével a Vodafone Magyarország előfizetői számára még egyszerűbbé vált az RTL streaming platformjának elérése.

2023.06.01.

Május 31-én este az Élesztő Teraszon átadták a reklámverseny díjait.

2023.06.01.

Az RTL legújabb vetélkedőjében a nézőtéren helyet foglalók közül szinte mindenkinek megvan az esélye arra, hogy értékes nyereményekkel térjen haza. „Gyere játszani!” – aki a saját nevét és ezt a felszólítást hallja Istenes Bencétől, annak máris nagyobb az esélye arra, hogy ne üres kézzel távozzon a stúdióból. De mi a helyzet azokkal, akik nem jutottak el a Tippelj és vidd el! grandiózus díszletébe?